Zonerin tuki apunasi!
Kuinka voimme auttaa tänään?
Tietopankki
Hae tukiohjetta:
Tiedotteet
Laskutuslisä paperilaskuihin 1.9.2021
Haluamme säästää luontoa ja vähentää paperilaskujen määrää, minkä takia kannustamme ihmisiä siirtymään sähköiseen laskutukseen. Paperilaskusta peritään 1.9.2021 alkaen viiden euron laskutuslisä (+5€).
Voit muuttaa laskutustapaasi helposti Oma Zonerin kautta tai otamalla yhteyttä laskutus@zoner.fi.
Laskutustavan vaihtaminen Oma Zonerissa
1. Kirjaudu Oma Zoneriin saamillasi tunnuksilla osoitteessa: oma.zoner.fi.
2. Valitse yläpalkista asiakastiedot-kohta.
3. Paina oikeasta reunasta löytyvää sinistä muokkaa-painiketta.
4. Laskutustapa voidaan vaihtaa täytämällä tarvittavat laskutustiedot:
A) Jos haluat verkkolaskun, täytä asiakastietoihin Finvoice tunnus ja operaattori.
Verkkolaskutus on käytössä ainoastaan yritysasiakkaille. Aiemmin ilmoitetut verkkolaskutustiedot eivät välttämättä näy Oma Zonerissa, jos olet epävarma laskutustavasta ota yhteys laskutus@zoner.fi.Kuluttaja-asiakkaat voivat tilata halutessaan e-laskun oman verkkopankkinsa kautta.
B) Jos haluat sähköpostilaskun, täytä kohta sähköpostilaskun osoite.
Huom! Pelkän sähköposti-kentän täyttäminen ei vaihda laskutustapaa.
5. Paina lopuksi tallenna.
Häiriö osalla WP-Cloud-palvelimia (korjattu)
Osalla WP-Cloud-palvelimista on klo 14 havaittu häiriötilanne, joka estää sivustojen toiminnan. Ongelman selvitys on meneillään. Päivitämme tätä tiedotetta kun tilanne etenee. Päivitys 14:33: Suurin osa
Poikkeuksia asiakaspalvelun aukioloajoissa kesällä 2021
Tiedote alunperin julkaistu 7.6. Asiakaspalvelussamme on kesällä 7.6. – 1.8.2021 auki seuraavasti: arkisin klo 8 – 16 viikonloppuisi klo 10 – 16 (vain chat ja
Häiriö kotisivukoneen sivujen julkaisussa (korjattu)
Odottamattomana sivuvaikutuksena webhotellin hallintapaneelin ulkoasupäivityksessä webhotellin kotisivukoneella tehtyjä sivustoja ei saa tällä hetkellä julkaistua. Ongelma koskee sekä uusia sivustoja että muokkauksia olemassa oleviin sivuihin. Olemme
Häiriö Zonerin tukijärjestelmän sähköpostissa
Ongelma korjattu ke 26.5.2021 ja kertynyttä ruuhkaa on alettu purkamaan. Tukipyyntöhin vastaaminen palautuu normaalisti to 27.5.2021. Zonerin tukijärjestelmässä on havaittu ongelma, ja tällä hetkellä