Tiedotteet

Laskutuslisä paperilaskuihin 1.9.2021

Haluamme säästää luontoa ja vähentää paperilaskujen määrää, minkä takia kannustamme ihmisiä siirtymään sähköiseen laskutukseen. Paperilaskusta peritään 1.9.2021 alkaen viiden euron laskutuslisä (+5€). Voit muuttaa laskutustapaasi helposti Oma Zonerin kautta tai otamalla yhteyttä laskutus@zoner.fi. Laskutustavan vaihtaminen Oma Zonerissa 1. Kirjaudu Oma Zoneriin saamillasi tunnuksilla osoitteessa: oma.zoner.fi. 2. Valitse yläpalkista asiakastiedot-kohta.   3. Paina oikeasta reunasta löytyvää sinistä muokkaa-painiketta. 4. Laskutustapa voidaan vaihtaa täytämällä tarvittavat laskutustiedot: A) Jos haluat verkkolaskun, täytä asiakastietoihin Finvoice tunnus ja operaattori. Verkkolaskutus on käytössä ainoastaan yritysasiakkaille. Aiemmin ilmoitetut verkkolaskutustiedot eivät välttämättä näy Oma Zonerissa, jos olet epävarma laskutustavasta ota yhteys laskutus@zoner.fi.Kuluttaja-asiakkaat voivat tilata halutessaan e-laskun oman verkkopankkinsa

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Häiriö osalla WP-Cloud-palvelimia (korjattu)

Osalla WP-Cloud-palvelimista on klo 14 havaittu häiriötilanne, joka estää sivustojen toiminnan. Ongelman selvitys on meneillään. Päivitämme tätä tiedotetta kun tilanne etenee. Päivitys 14:33: Suurin osa sivuista on taas toiminnassa. Päivitys 14:45: Loputkin sivustot ovat jälleen toiminnassa. Ongelman syynä oli väliaikainen häiriö Heznerin palvelinsalissa, jossa laitteet sijaitsevat.

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Poikkeuksia asiakaspalvelun aukioloajoissa kesällä 2021

Tiedote alunperin julkaistu 7.6. Asiakaspalvelussamme on kesällä 7.6. – 1.8.2021 auki seuraavasti: arkisin klo 8 – 16 viikonloppuisi klo 10 – 16 (vain chat ja sähköposti)   Tämän lisäksi on muutamia pyhäpäivistä johtuvia poikkeuksia: to 24.6. klo 8 – 14 pe 25.6. suljettu la 26.6. suljettu   Maanantaista 2.8.2021 lähtien olemme jälleen apunasi normaalein aukioloajoin: arkisin klo 8-18 viikonloppuisi klo 10-16  

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Häiriö kotisivukoneen sivujen julkaisussa (korjattu)

Odottamattomana sivuvaikutuksena webhotellin hallintapaneelin ulkoasupäivityksessä webhotellin kotisivukoneella tehtyjä sivustoja ei saa tällä hetkellä julkaistua. Ongelma koskee sekä uusia sivustoja että muokkauksia olemassa oleviin sivuihin. Olemme kytkeneet kotisivukoneen pois päältä kunnes virhe saadaan ratkaistua. Tämä ei vaikuta jo julkaistujen sivujen toimintaan.   Ongelman selvitys on meneillään ja pyrimme saamaan sen korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelumme häiriöstä! Päivitämme tätä tiedotetta kun ongelma on saatu ratkaistua.   To 17.6. klo 11:30: Ongelma on korjattu ja kotisivukone on taas normaalisti käytettävissä.

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Häiriö Zonerin tukijärjestelmän sähköpostissa

Ongelma korjattu ke 26.5.2021 ja kertynyttä ruuhkaa on alettu purkamaan. Tukipyyntöhin vastaaminen palautuu normaalisti to 27.5.2021.   Zonerin tukijärjestelmässä on havaittu ongelma, ja tällä hetkellä asiakkaiden viestit eivät tule perille tukijärjestelmään. Ongelmaa selvitellään tahojen kanssa, jonka kautta viestit ohjataan. Kaikki saapuneet viestit ovat jääneet talteen ja niitä päästään käsittelemään, kun vika korjattu. Chat-palvelumme toimii normaalisti ja suosittelemme käyttämään sitä yhteydenottoihin, etenkin jos asia on akuutti. Havaittu ongelma ei vaikuta asiakkaidemme palveluiden toimintaan. Pahoittelemme häiriötä!  

Lue tiedote kokonaisuudessaan